Cum să îți crești business-ul prin content marketing

Cum să îți crești business-ul prin content marketing

Înainte de a vorbi despre cum să îți crești business-ul prin content marketing, hai să vorbim despre ce înseamnă content marketing. Am mai vorbit despre asta, dar hai să repetăm. Content marketing-ul este strategia de marketing care se focusează pe crearea și distribuirea de content valoros, mai exact relevant, cu scopul de a atrage și a reține o audiență care are nevoie de informații despre un anumit subiect.

Deși am discutat despre o strategie de marketing, nu am introdus cuvântul ”vânzare”, deoarece, contrar așteptărilor (poate), content marketing-ul nu are scop primordial vânzarea unor produse și/sau servicii. El este instrumentul prin care faci ca brand-ul tău să fie relevant pentru publicul tău țintă, vorbindu-le acestora despre subiecte care îi interesează.

Sigur că, nu vom vorbi despre pantofi dacă profilul afacerii tale este acela de a fabrica mobilă, însă putem să discutăm despre tendințe de amenajare interioară, materiale de calitate din care se realizează mobila, culorile care se poartă pentru amenajarea caselor anul acesta și multe alte subiecte desprinse din domeniiile de interes ale publicului țintă.

Această practică are la bază o strategie de inbound marketing, care nu vine agresiv către client încercând cu orice preț să realizeze vânzarea (așa cum face strategia de outbound), ci, dimpotrivă, oferă potențialului client ceva, înainte de a cere la schimb loialitate.

Cum să îți crești business-ul prin content marketing?

 

În modul acesta, prin evitarea mesajului de vânzare, oamenii se vor simți mai conectați cu brand-ul tău și te vor vedea ca pe un expert în domeniu. Iar faptul că vorbești cu ei, pe înțelesul lor, pe canalele pe care ei le frecventează, îți va aduce un mare avantaj, deoarece foarte mulți te vor prefera în detrimentul competitorilor care nu au o astfel de strategie.

Astfel, potrivit unei cercetări realizate de Content Marketing Institute, branduri de top din întreaga lume apelează din ce în ce mai mult la crearea de conținut relevant pentru publicul lor țintă.

Iar când discutăm despre content, nu vorbim doar de articole sau fotografii, ci vorbim despre podcasturi, care devin și la noi din ce în ce mai populare, content video în IGTV sau chiar emisiuni în Youtube. În modul acesta, sper că ți-am răspuns la întrebarea Cum să îți crești business-ul prin content marketing?.

Este important să reții că oamenii caută și preferă din ce în ce mai mult brand-urile care le înțeleg nevoile și le oferă acces la informații care îi interesează în mod direct. Iar acest trend este în plină dezvoltare.

 

No Comments

Post A Comment