06 Nov Tehnologiile viitorului în content marketing
WeContent
Am fost invitat ca speaker la WeContent, cea mai importantă conferință de content marketing din România. Ocazie cu care am vorbit despre tehnologiile viitorului în content marketing. Acestea sunt cele care vor influența, în opinia mea, domeniul nostru de activitate, comunicarea în general și viețile noastre.
Oameni și content de calitate
M-am reîntâlnit cu mare plăcere cu o mulțime de oameni de calitate. Totodată am avut plăcerea să cunosc speakeri cu greutate din industria de content marketing mondială. Poate că sună ca un clișeu, dar am văzut mult content de calitate la WeContent și îi felicit pe organizatori pentru reușita conferinței. Este încă o dovadă că, mai mult decât o formă de marketing, contentul este o cale mult mai directă pentru a ajunge la oameni.
Despre prezentare
Una dintre ideile principale ale filosofiei noastre este aceea că că succesul și destinul oricărui business depind de măsura în care acesta reușește să înțeleagă nevoile acelor oameni care îi sunt sau îi pot deveni clienți. Pentru a putea răspunde constant, eficient și potrivit nevoilor clienților, ai nevoie să evoluezi, să te schimbi în continuu, să te adaptezi la rândul tău.
Trăim într-o lume în care abundența informației este norma. Oamenii își dezvoltă un comportament de apărare, de refuz al mesajelor intruzive. Din fericire din ce în ce mai multe branduri înțeleg că strategiile de inbound marketing sunt abordarea potrivită.
Revenind la tehnologii, interesant este că toate aceste sunt deja aplicate pe scară largă în lume. ”Th. future is already here – itțs just not very evenly distributed” spunea William Gibson. Viitorul aparținând acelor tehnologii care vor îngloba un comportament uman. Am vorbit despre de marketing automation, voice și inteligență artificială, toate aplicate deja în marketing, customer service și numeroase alte domenii. Toate reprezintă soluții pentru a evita comportamentul de apărare despre care vorbeam mai devreme. Ele au în comun personalizarea, în ceea ce ține de limbaj dar și, în egală măsură, de preferințe.
Trendul este de trecere de la o călătorie a clientului desenată manual la machine learning și algoritmi. Tehnologiile vor previziona comportamentul oamenilor și vor răspunde adecvat, personalizat, aproape în timp real.
Aștept întrebările voastre aici sau direct pe mircea@www.contentpeople.ro.
Dar mai multe în prezentarea de mai jos.
No Comments